1. Home
  2. Klantenservice

Meest gestelde vragen

  • Ik wil de bezorgdatum aanpassen.

    Oeps, heb je een foutje gemaakt? Als je een kaart hebt uitgesteld, kun je de bezorgdatum aanpassen. Hoe doe je dat?

    1 - Ga naar Bestelde Kaarten in Mijn Account.
    2 - Selecteer de kaart die je wilt aanpassen en klik op 'Bekijken & Aanpassen'.
    3 - Klik vervolgens rechtsboven op ‘Bezorgdatum aanpassen’
    4 - Kies in de kalender de nieuwe bezorgdatum en klik op de oranje knop ‘Opslaan’.
    5 - Rechts in de details van de bestelling, zie je de aangepaste bezorgdatum
    Heb je een andere vraag of nog geen MijnKaart-account, onze klantenservice helpt je heel graag verder!
  • Kan ik een set kaarten thuis ontvangen?

    Jazeker! Dat kan. Wanneer je een kaart uitkiest en de stappen doorloopt krijg je de vraag te zien of je een kaart direct aan een ontvanger wilt verzenden, of een setje kaarten thuis wilt ontvangen.

    Wanneer je kiest voor een set kaarten dan kun identieke kaarten aan je thuis adres verzenden. Bij alle kaarten behalve ansicht zitten enveloppen en je kunt wanneer je dit wilt ook postzegels toevoegen. Dit alles wordt dan in een pakketje naar je verzonden.Hallmark.nl.
  • Kan ik meerdere cadeaus naar een ontvanger sturen?

    Wat leuk dat je iemand wil verrassen met meerdere cadeaus. Heb je onze combinatie cadeaus al gezien? Deze worden in één pakket verstuurd. Wil je een andere combinatie versturen dan kan dat alleen door twee bestellingen te plaatsen. Je cadeaus worden apart van elkaar ingepakt. Hierdoor heb je te maken met twee kaarten plus dubbele verzendkosten.

Meer informatie

Prijzen
Veilig betalen

Heb je nog vragen? Neem contact met ons op