Mijn account
Hoe werkt mijn account?
Wat zijn de voordelen van een MijnKaart-account?
Als uniek Hallmark-lid profiteer je van vele voordelen. We zetten ze voor jou even op een rijtje:
- Je eigen online (verjaardags)kalender
- Overal online al je adressen
- Jouw bestelhistorie
- Bezorgdatum en adres aanpassen
Hoe maak ik een account aan?
Wat ontzettend leuk dat je een MijnKaart-account wilt aanmaken. Dit is super makkelijk! Hier kun je een account aanmaken.
Hoe activeer ik mijn account?
Na het maken van je account ontvang je van ons een e-mail om je account te activeren. In deze mail vind je een activeringslink. Als je op deze link klikt, is je account geactiveerd en direct klaar voor gebruik.
Welkom bij MijnKaart!
Wat gebeurt er met mijn gegevens?
Alle persoonsgegevens die je verstrekt aan Hallmark worden alleen voor interne doeleinden gebruikt. Hallmark verstrekt geen persoonsgegevens aan derden. Lees onze privacy policy voor meer informatie.
Is een account gratis?
Ja, een Hallmark-account is helemaal gratis en biedt bovendien tal van voordelen!
Account opzeggen
Wil je je MijnKaart-account opzeggen?
Jammer dat je je account wilt opzeggen. Als je je account wilt laten verwijderen kun je contact opnemen met de klantenservice. Wij melden je account af en sturen je een bevestiging per e-mail. Uiteraard hopen wij dat je ons in de toekomst weer bezoekt.
E-mailadres / wachtwoord wijzigen
Kan ik mijn e-mailadres (gebruikersnaam) wijzigen?
Ja, hoor, heel makkelijk! Dit doe je gemakkelijk in Mijn Profiel in mijn account. Klik hier op ‘E-mailadres aanpassen’ en volg de instructies.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten.
Dat kan gebeuren! Ga naar inloggen bovenin de pagina, vul je e-mailadres in en klik op 'wachtwoord vergeten'. Er wordt een e-mail met link gestuurd, zodat je opnieuw kan inloggen. Opgelost :)
Adresboek
Hoe kan ik een contactpersoon toevoegen aan mijn adresboek?
Om een contact toe te voegen aan je MijnKaart-adresboek, ga je als volgt te werk: Ga naar “Mijn account” en klik links op “Adresboek”. Klik links op de oranje knop “+ Nieuw contact” en volg de stappen.
Hoe wijzig ik een contactpersoon in mijn adresboek?
Om een contactpersoon in je online adresboek te wijzigen, ga je als volgt te werk:
Zoek je contact die je wilt wijzigen op in je adresboek. Klik op de naam van je contactpersoon en klik rechtsboven op “Contact bewerken”. Je ziet nu de gegevens van je contactpersoon. Pas de gegevens hier aan en klik op “Opslaan”.
Hoe verwijder ik een contactpersoon uit mijn adresboek?
Om een contactpersoon te wissen, ga je als volgt te werk:
Zoek het contact die je wilt verwijderen op in je adresboek. Klik rechtsboven op ‘Contact verwijderen” en Klik dan “Verwijderen” om te bevestigen.
Let op: eenmaal gewiste contactpersonen kunnen niet teruggezet worden!
Kalender
Hoe voeg ik een kalendermoment toe aan mijn kalender?
Om een verjaardag of belangrijke gebeurtenis toe te voegen aan je Hallmark-kalender, ga je als volgt te werk:
Ga naar “Mijn account” en klik op “Kalender”. Klik vervolgens linksboven op ‘+ Nieuw moment’. Je kunt dan kiezen om een kalendermoment voor een bestaand contact toe te voegen of een nieuw contact aan te maken.
Hoe wijzig ik momenten in mijn kalender?
Om een moment in je online kalender te wijzigen, ga je als volgt te werk:
Zoek je contact die je wilt wijzigen op in je adresboek. Klik op de naam van je contactpersoon en klik rechtsboven op “Contact bewerken”. Je ziet nu de gegevens van je contactpersoon. Pas de gegevens hier aan en klik op “Opslaan”.
Hoe verwijder ik een moment uit mijn online kalender?
Om een moment te wissen, ga je als volgt te werk:
Zoek het moment dat je wilt verwijderen op in je kalender. Klik op de naam van je contact contactpersoon en klik rechtsboven op “Contact bewerken”. Naast het kalendermoment kan je klikken op het kruisje om het moment definitief te verwijderen klik je rechtsonder op de oranje knop ‘Opslaan’.
Let op: eenmaal gewiste momenten kunnen niet teruggezet worden!